HTML

www. fernandoalonso.com

Linkblog

Friss topikok

Fuera luces, se sube el telón, hay silencio...

Azt hiszem, igen, dühös lehetnék amiatt, ami velem történt. De nehéz dühösnek lenni, amikor oly sok szép dolog van a világban. Néha úgy érzem, hogy egyszerre látom mindet és túl sok: a szívem felduzzad, mint egy léggömb, és majd szétrobban. Aztán eszembe jut, hogy ellazuljak, és ne próbáljak meg belekapaszkodni. Aztán esőként rám hullik az egész és nem érzek mást, csak hálát hülye kis életem minden egyes percéért.

2009.12.27. 16:51 Miss Gina

Nem vagyok jó a parkolásban - az év Forma-1-es beszólásai

világbajnok Jenson Button a parkolásról, Ross Brawn Briatore gyógyszerezéséről, Webber a nyugtalanítóan jó versenyautóról, Ecclestone a zártkörű szexpartiról - összegyűjtöttük az idei év legemlékezetesebb Forma-1-es nyilatkozatait.

 

Az "ártatlan áldozat" bankrablóról - Ecclestone arról, hogy nem tudja őszintén sajnálni a 2008-as Szingapúri Nagydíjon csaló Piquet-t.

"Ha én azt mondom neked, hogy menj és rabolj ki egy bankot, miután elkaptak, nem mondhatod azt, hogy ’Izé, nekem Bernie mondta, hogy ezt tegyem’"


Amikor a fagyi visszanyal...
(David Coulthard és Kimi Räikkönen szóváltása a Malajziai Nagydíj után)

Coulthard: "Kimi sosem mászkálhatott volna a bokszban csokifagyival és kólával a kezében, ahogy tette azt Malajziában, amikor a verseny hivatalosan még nem ért véget, ha még (Jean) Todt lenne a főnöke."

Räikkönen válasza: "Szerintem elég vicces ilyen megjegyzést hallani olyan emberektől, akik valójában soha semmit sem értek el."


Az év legszebb csapatfőnöki dicsérete - Briatore arról, ki lesz Alonso csapattársa a Magyar Nagydíjon
(Előzmény: Piquet gyenge szereplése)

"Nem tudom. Talán én magam ülök be az autóba..."
 

"Nelson értsd meg! Flavio már fogyózik, hogy beleférjen az autóba!"


Ecclestone álmai női F1-es versenyzőjéről

"Ideális esetben zsidó és fekete lenne."


Kampány az alkoholmentes vezetésért
(Webber dühkitörése Kimi Räikkönen ellen a Brit Nagydíj időmérője után, amiért az hátráltatta gyorskörében)

"Kimi, nem tudom, hogy vajon ivott némi vodkát vagy álmodozott, de valami történt, mert nem tudom, mi a poklot csinált ahelyett, hogy a jobb oldalon maradt volna."


A külvilág tökéletes kizárásáról
(Räikkönen a Magyar Nagydíj rajtja után összekoccant Vettellel, aki utólag őt okolta kieséséért. Räikkönen a következőképpen kommentálta az esetet)

"Nem vettem észre, hogy bárkinek is nekimentem volna."
 

"Valóban nekimentem volna Vettelnek?"


A sors humoráról
(Button, miután a szezon első hat nagydíjából ötöt megnyert, már nem biztos, hogy egyetértett szezon előtti nyilatkozatával, melyben még elítélte a bevezetni kívánt, ám végül elvetett új éremrendszert)

"Kilenc futam után lehet egy olyan pilóta, aki már megnyerte a címet, és nyugodtan hátradőlhet, miközben a második helyen álló srác csak 18 ponttal van lemaradva mögötte."


Arról, hogy Surtees miért nem Brawn
(John Surtees - a világ egyetlen versenyzője, aki két és négy keréken is világbajnok lett - 2008 után kirúgta volna Buttont)

"Sebastian Vettel egy jó példa arra, hogy milyen egy igazi pilóta. Nézzük meg ugyanakkor Buttont, akit őszintén szólva én nem tartottam volna meg a csapatnál."


Önmeglepetés - Ecclestone reakciója Schumacher bejelentésére, hogy visszatér az F1-be a sérült Felipe Massa helyén

"Szerintem engem is csak annyira lepett meg a hír, mint Willi Webert, Michael menedzserét. Talán még ő maga sem tudott róla, hogy visszatér."


Dr. Brawn újra rendel - Ross Brawn aggódik Briatore egészségi állapota miatt
(Előzmény: Briatore az év elején csalással vádolta a Brawn GP-t a kettős diffúzor miatt)

"Szerintem váltson gyógyszert!"


Az történt, hogy nem történt semmi - Räikkönen értékelése a Kínai Nagydíj után

"A Kínai Nagydíjról sem érdemes túl sokat beszélni."
 

"Talán mindenki bevette a stratégiáról szóló mesét"


Arról, hogy minden relatív
(Alonso a Brit Nagydíj időmérőjén bejutott a Q3-ba, ahol a legkönnyebb autóval gördült ki a pályára)

"Ma elég jelentős mennyiségű üzemanyagot cipeltünk magunkkal a pályán, mivel arra jutottunk, hogy ez stratégiailag kifizetődőbb annál, mintha könnyű autóval indulnánk, majd a pályán pozíciókat veszítenénk egy korai bokszkiállás miatt."


Egy rutinos róka a nyerő taktikáról
(Barrichello elárulta, hogyan tartaná maga mögött Massát a Spanyol Nagydíj rajtjánál)

"Lehet, hogy már a második piros lámpánál elindulok."


Mezőgazdasági dizájn - Lauda a 2009-es F1-es autók külsejéről

"Úgy néznek ki, mint egy kombájn."


A pap, a bor és a víz esete - Alonso rögtönzött prédikációja után kiderül, hogy ő maga is vétkes volt

"Amint meglátod a sárga zászlót, lassítanod kell, és óvatosan kell közelítened, mert nem tudhatod mi vár rád 20 méterrel később - talán csak egy első vezetőszárny, de lehet akár két keresztben álló autó is, amik teljesen eltorlaszolják a pályát. Muszáj lassítanod."
(Utólag a 12.-ről a 16. helyre száműzték a rajtrácson, mert nem lassított a sárga zászlónál)


Egy újdonsült újságíró első eredeti észrevétele - amit Coulthard utólag biztosan letagadna

"Egy rossz szezon után hirtelen azt vették észre, hogy eladó a csapat, és a Hondánál arról kezdtek beszélni, hogy 2009-es autójuk egy versenyképes, győztes modell és nagyszerű lehetőség előtt áll az, aki megveszi. Én azonban nem hiszem, hogy hirtelen nyerő autójuk lesz. Az ember szeretné elképzelni azt, hogy jobb lesz annál, ami tavaly volt, de én azt gondolom, hogy a Honda lehet az a csapat, amely a rajtrács végére kerülhet."
 

"Még most sem tudom elhinni, hogy nem Buttonék a sereghajtók..."


Amikor egy lelkes fiatal munkára jelentkezik

Lauda: "Badoer helyett akár én is vezethetnék, én is csak a mezőny végén kullognék."


Parkolási leckéket venne világbajnok autóversenyző
(Button miután rossz helyen parkolta le győztes autóját a Monacói Nagydíj leintését követően)

"Nem vagyok valami jó a parkolásban!"


Az év legbonyolultabb szakmai igazsága - Räikkönen csapata eredménytelenségének okáról

"Az az igazság, hogy a legfőbb problémánk jelenleg az, hogy nem vagyunk elég gyorsak ahhoz, hogy versenyre keljünk a legjobb pozíciókért."


A csapatfőnök, aki elfelejti, hogy saját versenyzőjéről nyilatkozik
(Briatore egyik évközi nyilatkozatában megfeledkezett arról, hogy Piquet jelenleg épp a Renault pilótája - na meg arról is, hogy a Ferrari pocsék idényt fogott ki)

"Jelen pillanatban a Renault-ban vagy egy Ferrariban sem nyerné meg a világbajnokságot."


Akinek már csak a humora maradt
(Franz Tost, a Toro Rosso csapatfőnöke azok után, hogy a Japán Nagydíj hétvégéjén két pilótája valósággal törte-zúzta a csapat versenygépeit)

"Jó pár éve járok már Japánba, ezért tudom jól, hogy ez egy nagyon drága ország, és egy biztos, ezt mi most a saját bőrünkön is megtapasztalhattuk!"


Amikor az útjelző tábla visszaszól

Briatore: "A mi csapatunkban olyan pilóták voltak és vannak, akik világbajnokok, miközben a bajnoki címért folytatott csata most két olyan versenyző között zajlik, akik közül az egyik majdnem visszavonult, míg a másik egy jó srác, de olyan lassú, mint egy útjelző tábla."

Button válasza: "Emlékeznie kellene arra is, hogy megpróbált leszerződtetni engem erre az évre."


Arról, hogy nem csak a jóhoz könnyű hozzászokni
(Előzmény: Webber a korábbi években ahhoz szokott hozzá, hogy rendszerint egy gyengécske autóval kellett jól szerepelnie)

"Az autó nem tűnik rossznak, és ez a legnyugtalanítóbb dolog."


Haladó leckék úriembereknek - Flavio Briatore emlékezteti Max Mosley-t annak magánéleti stiklijeire

"Max folyton átmegy személyeskedésbe. Én túlságosan úriember vagyok ahhoz, hogy elkezdjek személyeskedni. De ha már mindenáron ezt akarja, bizony elég sok mindent tudnék mesélni Maxről."
 

"Jól látom, hogy Max már megint valami bulit szervez nélkülem?"


Egy öreg barát panasza - Ecclestone reakciója Mosley szexbotrányára

"Negyven éve ismerem Maxt, mégsem volt fogalmam arról, hogy részt vesz ilyen dolgokban. Emlékszem, azt mondtam neki: minden találkozódra elhívtál, de erre az egyre elfelejtettél."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://f1fangirl.blog.hu/api/trackback/id/tr71626385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása