HTML

www. fernandoalonso.com

Linkblog

Friss topikok

Fuera luces, se sube el telón, hay silencio...

Azt hiszem, igen, dühös lehetnék amiatt, ami velem történt. De nehéz dühösnek lenni, amikor oly sok szép dolog van a világban. Néha úgy érzem, hogy egyszerre látom mindet és túl sok: a szívem felduzzad, mint egy léggömb, és majd szétrobban. Aztán eszembe jut, hogy ellazuljak, és ne próbáljak meg belekapaszkodni. Aztán esőként rám hullik az egész és nem érzek mást, csak hálát hülye kis életem minden egyes percéért.

2009.12.19. 14:13 Miss Gina

https://www.youtube.com/watch?v=fJjfgW46kVE&feature=player_embedded

Én csupán egy lány vagyok a sokból
Ki sír, ha fáj, de sírba visz, ha csókol
Mint kis különc, kilógok minden sorból
De sorry, ez vagyok én!

Ha kell, ha nem, csak ennyi, amit érek
Én nem leszek egy hétköznapi lélek
Ha lóg, hát lóg a lábam amíg élek
Egy felhő legszélén

Óó!Miért adjam el a lelkem?
Óó!Sosem volt eladó!
Óó!Ha már rossz helyre születtem
Óó!Miért lennék jó?!

Mit hoz el, még nem tudom, a holnap
Csak azt tudom, hogy péntek után szombat
És nem bírom, ha mások beleszólnak
Ha túl vad rajtam a rúzs.

Megteszek akármit, ami durva
Mert jól tudom, hogy nem születek újra
Vagy eljutok az álmaimon túlra
Vagy mindenkinek, kuss!

Óó!Miért adjam el a lelkem?
Óó!Sosem volt eladó!
Óó!Ha már rossz helyre születtem
Óó!Miért lennék jó?!

Van, hogy néha megtalálnak érte
Hogy mire fel vagyok ennyire más
M'ért nem értik nem tehetek róla
A biológia volt a hibás!
Kis törékeny vadvirág a szélben
A dongók ellen védtelen a szívem
Hess! Ti rám hiába szálltok
Itt nem lesz beporzás!

Óó!Miért adjam el a lelkem?
Óó!Sosem volt eladó!
Óó!Ha már rossz helyre születtem
Óó!Miért lennék jó?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://f1fangirl.blog.hu/api/trackback/id/tr281608993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása